Love 2Mix Organic, Szampon dla włosów suchych, Organiczne acai i proteiny pereł

Nie chciałabym zapeszać, ale przez ostatni czas wybierając szampony trafiam w same perełki. O tym szamponie nie słyszałam, ani nie czytałam żadnych opinii, kupiłam w ciemno. Nie mniej jednak wersja Love Mix Organic kusi mnie od dawna i nie jest nowością, że chciałabym wszystko z tej serii przetestować. Szampon okazał się strzałem w dziesiątkę, już po pierwszym użyciu bardzo go polubiłam.


Od producenta:


Delikatna konsystencja szamponu przynosi ulgę skórze głowy, jednocześnie wzmacnia suche i osłabione włosy. Unikatowy wspaniały szampon zawiera proteiny pereł, odżywia i odbudowuje włosy, dodaje im elastyczności i sprężystości. Organiczny ekstrakt owoców Acai nasyca włosy witaminami, nawilża włosy, koi skórę głowy. 

Sposób użycia: Nanieść szampon na mokre włosy, wmasować do powstania piany. Zmyć ciepłą wodą.

Skład: Aqua with infusions of Organic Euterpe Oleracea Fruit Extract, Pearl  Extract Organic Angelica Archangelica Extract Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Pearl Protein, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid,Beetroot Red, Chlorophyllin-cooper complex.

Moja opinia:
Szampon przeznaczony jest do suchych włosów. Moje włosy należą do normalnych, lecz przetłuszczających się od nasady. Nie mniej jednak, nic nie stało na przeszkodzie by wypróbować szampon  do włosów suchych. Ta wysoka, czarna butla mieści w sobie 360 ml szamponu. Opakowanie jest wygodne, zamyka się na klips. Wadą opakowania jest kolor butelki, ewidentnie nie widać stanu zużycia szamponu (i tu macie MINUS). Szampon ma normalną konsystencję, tzn. nie rzadką ani nie gęstą i jest koloru perłowego. Bardzo ładnie pachnie, delikatnie. Jest wydajny, tworzy sporą pianę. Wystarczy odrobina szamponu by umyć długie włosy. W większości przypadków po umyciu samym szamponem zawsze musiałam sięgać po odżywkę, bo nie zawsze włosy chciały idealnie się rozczesać, tak też po tym szamponie nie było takich problemów. Mogłam używać go solo, a włosy raz, dwa, trzy świetnie się rozczesywały. Podczas mycia czułam jak włosy stawały się bardzo mięciutkie, były gładkie i lśniące. Miałam wrażenie, albo tak też było, iż czułam że włosy były nawilżone i odżywione. Ten szampon mogę zaliczyć do idealnych szamponów. Niestety dobrnęłam ku końcowi, co mnie nie cieszy.

PLUSY:
+ miękkie, gładkie włosy
+ włosy dobrze się rozczesują już po użyciu samego szamponu
+ ładny zapach
+ wydajny
+ nawilża
+ duża pojemność

MINUSY:
- opakowanie, nie widać stanu zużycia 
- dostępność

Moja ocena:
4,5/5 

Dostępność:

Bardzo, ale to bardzo polubiłam ten szampon! 
Na pewno pokuszę się na inną wersję szamponu bądź maskę z tej serii :)

Używałyście innych kosmetyków do pielęgnacji włosów z serii LOVE 2MIX ORGANIC ?

Komentarze

  1. Ja dziś właśnie pierwszy raz użyłam szamponu Love 2 Mix ale w wersji pomarańcza i papryczka do włosów wypadających :-) pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję pomarańczowo-paprykową i bardzo polubiłam. Po ten pewnie też sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tego produktu ale wygląda zachęcająco


    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak mnie kuszą kosmetyki tej firmy! Musze się w końcu skusić :>

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji testowania go ale wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta miękkość i łatwiejsze rozczesywanie w zupełności mnie przekonały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z tej serii Love2Mix, ale coraz bardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twojej opinii czuję się skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie doszłam do etapu kupowania szamponów w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam aktualnie pomarańczę z papryczką.Planuję kupić ten co ty.Tym bardziej,że mamy podobne włosy-przetłuszczające się u nasady i suche na końcach.Na zmianę używam Gęstego Szamponu Babuszki Agafii-świetnie przedłuża mi świeżość włosów,mogę myć co dwa dni.Ostatnio zakochałam się w rosyjskich kosmetykach za ich naturalny skład i właściwości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics